INFORMACE

info 2016 15.1.2015

13754342_636054859878906_2006377173311494993_n

 

V NOVÉM ROCE 2018

ZAČÍNAJÍ TRÉNINKY středou

3.1 - přípravka: od 16:00h

 


 

 Logo_3  

www.balshop.cz

Obchod_2

www.ka1sport.cz

Maser masaže             

Menu

Fotogalerie

Nejnovější fotka
fotogalerie

chřipka útočí je tady zázvor

  chřipka na vás útočí vyléčí vás zázvor!

   Trápí Vás chřipka nebo viróza? Jste unavení a otrávení? Poradíme Vám , jak se nepříjemných potíží zbavit. Vyzkoušejte zázvor, kterému naši předci přičítali bezmála čarovnou moc!

   Bacily mají díky letošní teplé zimě doslova „pré“, takže nás protivné choroby kosí jednoho po druhém. Pokud chcete vyzkoušet i něco jiného, než produkty farmaceutického průmyslu, zajděte do zelinářství a kupte si čerství zázvor!

   Všichni ho známe jako koření ve vánočním cukroví či mase, případně v limonádách a pivu. Málokdo však ví, že zázvor má také skvělé léčivé účinky-pomáhá proti astmatu, vysokému tlaku, jaterním chorobám a mnoha dalším neduhům. Američtí vědci dokonce nedávno přišli s tím, že dokáže léčit nebo zpomalit i některé druhy rakovin, zejména rakovinu vaječníků a slinivky.

   Proti bacilům bychom jen těžko hledali podobně účinný přírodní prostředek. Pro čerstvý zázvorový oddenek byste se měli vypravit hned, jakmile pocítíte nepříjemné pálení v krku či nose, nebo Vás roztřese zimnice.

   Pokud je Vám chladno a přitom z Vás lije studený pot, zázvor Vás příjemně zahřeje, ale současně srazí horečku. Pomůže zlikvidovat zánět v krku, vyčistí tělo od jedů, zlepší zažívání, dodá energii i chuť k jídlu. Takže hurá pro zázvor a hned vyzkoušejte náš recept na báječný zázvorový čaj!

                                 Zázvorový čaj

 

Do litru vroucí vody přidejte lžičku nastrouhaného zázvoru (lze i více-s množstvím stoupá lečivý účinek), kousek skořice a tři hřebíčky a pět minut vařte.Pak vyndejte koření a nechejte mírně vychladnout. Podle chuti přidejte med a citron.

Při žaludečních potížích vynechte skořici a hřebíček, zázvoru naopak dejte až polévkovou lžíci. Zalijte ho horkou vodou a po čtvrt hodině sceďte. Pijte teplé po doušcích.

  TOHLE ZÁZVOR UMÍ:

 

  •    Dezinfikuje, likviduje záněty a horečku
  •    Tlumí nevolnosti, zažívací obtíže, bolesti hlavy, nervozitu
  •    Pomáhá proti astmatu, vysokému tlaku, nemocem jater a údajně také proti rakovině 
  •       vaječníků a slinivky
  •    Žvýkání čerstvého zázvoru tiší bolest zubů
  •    Zázvorové koupele a čaj pomáhají při chřipce, nachlazení i alergiích

 

Jak vyhrát souboj s chřipkami? Otužujte se

Trápí vás podzimní deprese a častá nachlazení? S chladnými zimními rány,  deštivým počasím i přechody mezi přetopenou kanceláří a studenými ulicemi si  hravě poradíte pomocí otužování. Přečtěte si náš článek a dozvíte se, pro koho  je otužování vhodné, jak s ním začít a s čím ho můžete kombinovat. Naučte své  tělo odolávat výkyvům teplot a chřipkovým virům!

Pryč s chřipkami, bolestmi zad i špatnou náladou! Otužování je vlastně postupné zvykání organismu na rychlé změny teplot.  Zvyšujete při něm toleranci těla vůči teplotním extrémům, a to velmi jednoduchým  způsobem - organismus prostě vystavíte stejným, jen o něco mírnějším podmínkám.  Přizpůsobování na teplotní výkyvy je velmi mírné a především dlouhodobé, takže  vám nezpůsobí žádné zdravotní potíže. Právě naopak. Otužování posiluje vaši  imunitu, ulevuje od bolestí zad, snižuje vysoký krevní tlak a pozitivně působí  na vaši psychiku.
Otužování je určeno pro všechny věkové kategorie. Než  se ale začnete každé ráno sprchovat studenou vodou, dobře zvažte svůj zdravotní  stav. Lidé s onemocněním srdce nebo krevního oběhu by se měli poradit s lékařem.  Obecně také platí, že děti a starší lidé musí s otužováním začínat  pomaleji.
Otužování vodou, vzduchem, nebo sluncem? Otužilcem se nestanete přes noc. Zvykání na změny teplot vyžaduje postupnost,  vytrvalost a dlouhodobost. První účinky otužování pocítíte nejdříve za čtyři  týdny. Pokud však s otužováním přestanete, bude ztráta teplotní odolnosti mnohem  rychlejší. Proces otužování zkrátka nikdy nekončí. Jde o životní styl, na který  si musíte zvyknout.
Otužovat se můžete několika způsoby. Otužování  vzduchem je vhodné především pro začátečníky. Stačí, když si na sebe oblečete  lehkou větrovku a sportovní kalhoty a vyrazíte na svižnou procházku. Pokud se  budete hýbat, nemusíte se nízkých venkovních teplot bát. Oblíbené je také  otužování vodou. Zkuste si každé ráno alespoň na dvě minuty vlézt pod studenou  sprchu. Proud vody vás skvěle probudí a po několika týdnech způsobí, že v práci  přestanete nosit tlusté svetry a vlněné ponožky.
Někteří lidé spoléhají  také na otužování sluncem, které jim pomáhá adaptovat se na biologické účinky  slunečního záření. Metoda, která by se měla provádět  nejlépe v květnu, se  už dnes příliš nedoporučuje.
Pět tipů pro správné  otužování S otužováním začínejte zvolna. Když na sebe hned první  den vylijete kbelík ledové vody, můžete si být jisti, že skončíte v posteli s  rýmou a kašlem. Zpočátku zkuste spát s otevřeným oknem nebo o pár stupňů snížit  teplotu v bytě. Místo ledové sprchy volte potírání těla mokrým ručníkem nebo  ranní rozcvičku před otevřenými balkonovými dveřmi.
Čemu byste  se měli při otužování vyhnout?

  • Neotužujte se krátce po sportovním výkonu.
  • Ledovou sprchu si dopřejte raději ráno, večer byste po ní nemuseli dobře  spát.
  • Po otužování se ihned pečlivě osušte a oblečte.
  • Nepodstupujte otužování ve vaně naplněné studenou vodou. Vana vám neposkytne  dostatek prostoru pro pohyb a vy si „koledujete" o pořádné nachlazení.
  • Zkuste si na sebe obléci o jeden svetr méně. Nadměrné oblékání a pobyt v  přetopené místnosti vaši obranyschopnost rozhodně neposílí.

Začít s otužováním můžete kdykoliv. Ideální období je však podle odborníků na  jaře.
Otužování, sauna, pravidelný spánek Otužování  můžete doplnit saunováním nebo třeba kryoterapií. K zahození není ani pravidelný  přísun čerstvého ovoce a zeleniny, pravidelný spánek nebo návštěvy  posilovny.

Více informací na:  http://www.celostnimedicina.cz/jak-vyhrat-souboj-s-chripkami-otuzujte-se.htm#ixzz2Ntj4jI3N

zdroj: www.mebio.cz

jak rychle si poskládat triko na trénink ?

když budete tak rychlí v balení věci na trénink nikdy nepřijdete pozdě :-)

koukni:

http://www.stream.cz/uservideo/134891-skladani-tricka

Ochrana a ošetřování boxerských rukavic

Ochrana a ošetřování boxerských rukavic

  • • Skladujte v suchu a chladu! Po každém boji nechejte uschnout.

  • • Vnitřek snáz vyschne, pokud rukavici navlečete na dřevěný trn.

  • • Malá údržba povrchu rukavice: navlhčeným hadrem.

  • • Větší údržba: přípravky na kůži, které zachovávají její plasticitu i barevnost.

  • • Chraňte před přímými intenzivními zdroji tepla, nesušte na radiátoru! Neodkládejte dlouhodobě na prudké slunce!

  • • Pro odstranění nečistot nepoužívejte nikdy kartáč.

  • • Pozor na poškození o ostré tvrdé předměty při transportu.

  • • Boxerské rukavice nikdy neperte v pračce!

bandažování

Bandáže Bandáže neboli omotávky - nezbytná pomůcka každého boxera, zpevňují ruku, chrání klouby a zápěstí, pohlcují pot. Výběr délky od 2,5 m až 5,0 m a materiálů pro různé bojové sporty.

Bandáže jsou velmi důležité pro ochranu ruky při úderech. Naučte se je správně vázat a věnujte jim náležitou pozornost. Zde je návod na správné bandážování:

klasické                               mezi prsty

Výběr boxerských rukavic

Výběr boxerských rukavic

Velikosti boxerských rukavic jsou uváděny v uncích (oz). Rukavice o váze 10 uncí jsou vhodné pro soutěžní zápasy, rukavice o větší hmotnosti jsou výborné pro trénink vytrvalosti a síly při zápase. Velikosti 14 a 16 uncí jsou vhodné pro trénink a pro volný zápas.
  Vybírejte pro vhodný účel boje nebo tréninku, dbejte na volbu správné velikosti. Boxerské rukavice by měly po navlečení a dotažení v zápěstí suchým zipem tzv. „sedět“.